Kerékcsere panasz
Kereskedés összértékelése (ellenőrzött): Magyarázatot lásd az első pontoknál.
Szervezettség: Elfogadhatatlannak tartom, hogy ha az ember időpontra érkezik, ami ráadásul aznap az első, akkor a szervíz 30 perc késéssel végezzen el egy munkát. Már azt is túlzásnak érzem, hogy egy felnin lévő kereket miért 60 perc lecserélni, de amennyiben nekem ennyi időt mondanak, elfogadom. Viszont más idejével nem szórakozhatnak és csalódás, hogy minden elnézéskérés nélkül 1.5 óra után úgy kapom vissza az autót, mintha ez a világ legtermészetesebb dolga lenne. A szolgáltatásban mélyen csalódtam és egyáltalán nem gondolom márkahűnek a munkát és az ügyfélkezelést.
Ügyfélkezelés: Telefonon megkérdeztem az időpont foglalásnál az ügyfélszolgálatos kollégát, hogy mennyi idő egy gumicsere, mely időpontra vigyem az autót, hogy meg is tudjam várni. Azt mondták, hogy a szolgáltatás 1 óra, ha 7:30-ra viszem, 8:30-ra végzünk. Kértem, hogy erősítse meg, hogy 8:30-ra kész lesz az autó mert 9:00-ra nekem az I. kerületben időpontom van, amit ha lekések engem súlyos kellemetlenség érhet. A hölgy megerősített ebben. Az autóval 7:32-re érkeztem a Porsche-ba. 7:39-kor már a szervíznél volt az autóm kulcsa, ahol 4 db felnin lévő, Önöknél tárolt gumit kellett volna lecserélni. Dobos Károly is megerősítette az átvételnél, hogy 1 óra múlva visszakapom az autót. A szolgáltatást több mint 1.5 óra volt elvégezni, nekem kellett kérdezősködni, hogy még mennyi idő és a terminál a 3 szervízes kollégából 1-nél működött, így még amiatt is várnom kellett, hogy ezt a “magas szintű” szolgáltatást ki tudjam fizetni. Csalódottsággal tölt el, hogy a márka és a Porsche szervíz semmilyen szinten nem garancia a magas szolgáltatásra, amit az ügyfél jogosan várna el. Az időpontomról 40 percet késtem emiatt, ahol már nem fogadtak és a díjat kifizettették velem, hisz kései lemondásnak számított.