car.advisor Home
Céglogó Porsche Pest

Porsche Pest

4.8
95%

Fáy u 27.

1139 Budapest


Volkswagen

Értékesítés és

Szerviz

Audi

Értékesítés és

Szerviz

SEAT

Értékesítés és

Szerviz

ŠKODA

Értékesítés és

Szerviz

Volkswagen Haszongépjármű

Értékesítés és

Szerviz

CUPRA

Értékesítés és

Szerviz

Das WeltAuto

Das WeltAuto

Értékelés

 

(581)

 

(36)

 

(14)

 

(5)

 

(16)

5
Audi

Álltalános

Kommunikativ és segítőkész csapat az Audis részleg. Köszönöm

Service

cég A.
11/13/2025
1
ŠKODA

Súlyos kommunikációs és hozzáállásbeli problémák

Kereskedés összértékelése (ellenőrzött): A szervizben tapasztalt hozzáállás teljes mértékben elfogadhatatlan volt. Időpontra érkeztem, mégis percekig figyelmen kívül hagyott a kijelölt szerviztanácsadó. Nem jelezte, hogy elfoglalt, nem kért türelmet, egyszerűen levegőnek nézett, miközben más ügyekkel foglalkozott és a kollégájával intézett dolgokat. A kommunikáció teljes hiánya és a látványos flegmaság már az első pillanatban meglepően rossz benyomást keltett. Ezt követően közölte, hogy az autóm nem biztos, hogy aznapra elkészül, annak ellenére, hogy időpontfoglaláskor a telefonos kollégával ezt többször tisztáztam. A Skoda.hu hivatalos tájékoztatása szerint az adott visszahívási munka 30–60 perces művelet. Ennek ellenére a szerviztanácsadó azzal próbálta elütni a panaszomat, hogy nézzek körül, mennyi autó vár szervizre. Pedig éppen ezért foglaltam reggeli időpontot – az ő kollégájuk javaslatára –, hogy időben elkészüljön. Ez minimum azt mutatja, hogy a belső kommunikáció, vagy a hozzáállás, vagy mindkettő súlyos problémákkal küzd. Az autó végül mégis elkészült aznap, de az átvételkor újabb felháborító helyzetbe futottam bele. Jeleztem, hogy szeretnék írásos igazolást arról, hogy a visszahívás keretében a légzsák valóban ki lett cserélve (pl. arra az esetre, ha el akarom adni az autós, és igazolni szeretném a vevő felé a javítás megtörténtét). A szerviztanácsadó ezt azzal intézte el, hogy ilyet nem tud adni. Miután ragaszkodtam hozzá, végül odaadta a javítási munkalap megrendelő példányát – amely természetesen a munka elvégzése előtt készült, tehát nem igazol semmit a javítás megtörtént mivoltáról. Hiába magyaráztam el neki, hogy ez így nem megfelelő dokumentum, továbbra is ragaszkodott a saját állításához. Ezen felül végig flegma, lekezelő és kioktató hangnemben beszélt velem. Miközben a visszahívás jelentőségét próbálta relativizálni, pedig a Skoda saját hivatalos közleménye szerint a hibás Takata légzsák „életveszélyes”, és "baleset esetén fémdarabok repülhetnek az utastérbe, ami súlyos sérülést vagy halált okozhat". Ennek ellenére a szerviztanácsadó azt állította, hogy ez bagatell dolog, és valójában nem is potenciálisa életveszélyes, sőt még én örüljek, hogy ezt ingyen elvégzik nekem. Ez a hozzáállás szakmailag és emberileg is megdöbbentő. Végül sem megfelelő igazolást, sem normális kommunikációt nem kaptam. Sőt, a hangnem több ponton személyeskedésbe is átcsúszott (pl. a foglalkozásom firtatása). Mérgesen távoztam, és biztos, hogy nem térek vissza ebbe a szervizbe. Az ügyfélkezelés színvonala – különösen egy ilyen súlyú biztonsági visszahívás esetében – egyszerűen tarthatatlan. Az esetet meg fogom osztani az ismeretségi körömben, mert ez a fajta bánásmód véleményem szerint súlyosan rombolja a márka hitelességét és a szerviz megbízhatóságát. Javításminőség: A légzsák cseréjekor a kormánykerék külső bőrborításán karcolások keletkeztek. Ennek tapintása rögtön feltűnt, kb. az első kanyarban, ahogy kanyarodás közben az ember tenyerén végigszalad a kormány. De ezt sajnos nem tudom tényszerűen bizonyítani, hogy akkor történt, hiszen az ember nem fotózza körbe előzetesen a nem sérült alaktrészeket egy javítás előtt. javító javaslatok: ügyfélkezelési kommunikációs tréning a front desk munkatársaknak A jármű tisztasága: a gépkocsit tisztasági szempontból ugyanolyan állapotban kaptam vissza, ahogy leadtam. nincs ezzel gond. elégedettség kommunikációs csatornával: Valójában először az online időpontfoglaló rendszerben foglaltam időpontot, de aztán több ízben felhívtak a szervizből, és mindig tovább tolták az eredetileg online, majd onnantól fogva telefonon befoglalt időpontokat. Így lett az eredetileg október 1-ére befoglalt időpontomból először október 13-a, majd végül október 27-e.

Rückrufaktion

Trencsényi D.
11/13/2025
5
Volkswagen

Visszajelzés szervizeléssel kapcsolatosan

Kereskedés összértékelése (ellenőrzött): A Porsche Hungária az egyik - ha nem a legjobb - cég a szakmában. Gyors és pontos munkát végeztek minden alkalommal.

Service

Software-Update/-Upgrade

cég T.
11/13/2025
5
Volkswagen

Golf Variant

Kereskedés összértékelése (ellenőrzött): Időpont foglalás gyorsan és egyszerűen ment a kért időpontra.  A szükséges karbantartást elvégezték.

Service

Software-Update/-Upgrade

Péter H.
11/13/2025
5
Audi

Támogató segítség

Kereskedés összértékelése (ellenőrzött): Az elvégzett munka, a korrekt tájékoztatàs. Az időpont egyeztetéskor figyelembe veszik, hogy mikor tudok a szervizbe menni. Minden kérdésemre türelemmel és tisztelettel, érthető választ/ válaszokat kapok. Az Önöknèl elvègzett szervizelés biztonságot ad. Tisztelettel, Prakternè Marianna

Service

Räderwechsel

Józsefné P.
11/13/2025
5
ŠKODA

Szerviz

Kereskedés összértékelése (ellenőrzött): Gördülékenyen ment minden.

Service

Unfall

Károly B.
11/13/2025
5
Volkswagen

Új autó vásárlás

Kereskedés összértékelése (ellenőrzött): Régóta ismerem ezt a céget és tudatos döntés volt, hogy ide jöttünk autót vásárolni. Nagyon kedves kiszolgálás fogadott, és megfelelő tájékoztatást kaptam végig a folyamat során. Jó érzés visszagondolni és köszönjük a támogató hozzáállást.

Fahrzeugkauf

Csaba A.
11/13/2025
5
Audi

Rendben ment.

Megbeszéltek alapján, együttműködés

Rückrufaktion

Márk K.
11/12/2025
5
Volkswagen

Volkswagen Touran

Kereskedés összértékelése (ellenőrzött): Versenykepes ar, pontos volt az ugyintezo, illetve a kisebb dolgokat telefonon emailen is el tudtam intezni, az autot a kert tartozekokkal adtak at, atszereltek a teli gumit is

Fahrzeugkauf

Bence K.
11/12/2025
5
Audi

1122 Budapest Városmajor utca 7-9, +3630 9 429 776

Kereskedés összértékelése (ellenőrzött): Minden látogatásom után kitöltöm a kérdőívet. Ebben az esetben is, csak mismételni tudom: SZAKÉRTELEM, MEGBÍZHATÓSÁG ÉS A 25 ÉVE KIALAKULT SZEMÉLYES JÓ KAPCSOLAT.

Räderwechsel

István C.
11/11/2025
5
CUPRA

CUPRA Born első kötelező szerviz

A 2 éve vásárolt CUPRA Born elektromos személygépkocsit most vittem először szervizbe. Közel 35000 km futásteljesítmény alatt semmit nem kellett költeni rá. Ez így igazán hatékony és költségkímélő autózás. Az első kötelező szerviz gyorsan és pontosan megoldódott.

Service

cég S.
11/11/2025
5
ŠKODA

Éves szervíz

Kereskedés összértékelése (ellenőrzött): Profi, mint mindig.

Service

László T.
11/9/2025