Példaértékű személyes ügyfélkezelés a szervizes munkatárstól, javítani való ügyfélkezelés a telefonos munkatásrtól
Kereskedés összértékelése (ellenőrzött): Ahhoz az ügyintézőhöz, aki eredetileg fogadott volna a Skoda szalonban, hogy átvegye az autót szabadnapos volt, így a Volkswagen szalonba kellett átmennem. Ezzel nincs is gond. Csak azért írom le, hogy a dicséret az ott dolgozó (helyettesítő) kollégának szól. Felkészült volt szakmai oldalról, a kommunikáció is kiemelten ügyfélbarát.
javító javaslatok: A telefonos elérhetőségen kellene javítani. Ha épp foglalt az ügyintéző, akkor olyan mások által használt rendszert kellene használni, amik bemondják, hogy pl. fogadtuk a hívását, az ügyintéző jelenleg ügyféllel egyeztet, ön előtt 2 várakozó van. Tartsa a vonalat, a hívása fontos számunkra. Ez esetben ki szoktam várni, hogy sorra kerülök.
De, ha sokadik próbálkozásra felveszik a telefont, majd azonnal lerakják és ezt kétszer eljátszák, az több, mint bosszantó!
elégedettség kommunikációs csatornával: A telefonon keresztül többszöri próbálkozásra sem értem el senkit, amikor a Porsche Pestet próbáltam hívni. A Porsche Buda azonnal felvette a telefont. Oda végül azért nem mentem, mert a km állás már nagyon közel volt a szerviz esedékességig és nem volt közeli időpont.
Végül Online foglaltam és kaptam időpontot a Porsche Pesthez.
Még egyszer kiemelve, az ott dolgozó Volkswagenes ügyintéző hozzáállása példaértékű volt.