WEBCAM Ötlet!
Kereskedés összértékelése (ellenőrzött): Tisztelettel jelezném!
Azért vásároltam autót szalonból, mert az első pillanattól fogva, nagyon vigyázni akarok rá! És az autóm, minden szervizben töltött pillanatát, megnyugtató módon látni szeretném hogy hogyan foglalkoznak és bánnak az autómmal! Ez a lehetőség önöknél nem adott sajnos pedig van már olyan technológia ami ezt lehetővé tenni az ügyfél részére! Pl. webkamerán tudnám nézni egy monitoron keresztül a szerelési munka folyamatot! Az ügyfél váróban! Ez nem a bizalmatlanságról szól!!! Nekem pl. az autó olyan mint egy családtag. Nagyon meg vigyázom és szeretném tudni hogy a legjobbat kapja meg!
Én személyszerint szerviz díjak hoz mérten ezt a + kicsi extra szolgáltatást nagyon értékelném!
Javításminőség: Amikor az autómat felveszik hogy bekerüljön a szervizbe, rákérdezek hogy ez mennyibe fog kerülni? Sajnos nem adnak konkrét 100%-os információt mindig mismásolnak, nagy vonalakban adnak árinfót!! 90-100 ezer körül van egy olajcsere, ezt jelzik, és fizettem 99,700 Ft összeget. Ez nem kevés, hanem sok. Pedig szerintem ilyen munkálatokat alapból pontosan és azonnal kellene megválaszolni. És ez már háromszor előfordult önöknél. 15-20% a minimum ár és a valós számla (kassza) kifizetésénél tapasztaltam meg. Nem tetszik!!!
A jármű tisztasága: Igazándiból nekem mindig tiszta az autóm és úgyis kaptam vissza!
javító javaslatok: A szerviz állást, ahol az autómon a munkafolyamatot végzik, JÓ lenne, ha lenne olyan lehetőséget választanom, hogy WEBCAM munkafolyamat követési lehetőség, amit az Ügyfél váróban, nézhetek!!! Pl: Fix 2000.-Ft/ munkafolyamat! Én simán kifizetném és azért hogy lássam hogy vannak az autómmal!! Ugyanis nagyon szeretem az autómat és nagyon megvigyázom és nem mindegy, hogy ki hogyan nyúlkál hozzá!
Tiszteletem a szerelőnek és a kitűnő munkájának, A 2000 Ft webcamos megtekintés legyen egy borravaló!!!
elégedettség kommunikációs csatornával: Elfogadható személyes kommunikáció és időpont egyeztetés!