Skoda Enyaq 2 éves kötelező szervíz
Kereskedés összértékelése (ellenőrzött): Ne haragudjanak, de vicc volt az egész szituáció.
Az egy héttel korábban SMS-ben leegyeztetett szervizidőpontra hoztam az autót. Kiderült, hogy ez nem volt rögzítve, így egy fiatal kolléga 100x elismételte, hogy ő nem tudja, a "beírósban sincs" kérdezte ki adta a szervízidőpontot. Megmondtuk, milyen tel.számon egyeztettünk, válasz nulla. Amikor 10 perc után megkérdeztem, hogy de itt hagyhatom vagy elkészülhet stb. akkor az volt a válasz, hogy ja persze. (akkor miért kellett ez a felhajtás, hogy nincs időpont stb.) A kocsiról elmondtam az adatokat, amiket nem sikerült sehová sem rögzíteni (valami papírra leírni). Kérték a forgalmit, ami nem volt meg, mondtam, hogy majd egy óra múlva hozom, addig hagyom a kocsit. 1,5-2 óra múlva tudtam csak visszamenni, amikor már kész volt a szervíz :D :D :D forgalmi se kellett hozzá kb. ok. A fiatal segítőkész kolléga nem volt a helyén, másik kolléga mondta, hogy üljek le és várjam meg. Mondtam, hogy én csak a forgalmit hoztam leadni. Várjak... ok. Majd megjött a kolléga és közölte, hogy kész a szervíz, mondom ok, akkor küldjék a számlát és fizetek. Mindegy le sem írom, de még kb. 20 percet üldögéltem ott, amikor megjött egy ember, aki mondta, hogy tartsam a bankkártyámat a terminálhoz :D mondom számlát kapok? Persze, csak fizessem ki először. De mondom azt se tudom miért fizetek :D Na mindegy, írhatnám hosszan, én megértek mindent, de azért a kommunikáció és az ügyfélélmény nem volt példás ezen a hétfő reggelen. Azt viszont kiemelem, hogy szuper gyorsak voltatok, nyilván máskor is idehozom a kocsit, remélhetőleg akkor meglesz az időpontom :D
A jármű tisztasága: nem volt a kocsi kitakarítva, de gondolom ez nem is a szolgáltatás része.
javító javaslatok: Én is szolgáltató szektorban dolgozom, ügyfelekkel, pontosan tudom milyen olvasni a negatív kommenteket, ezért igyekeztem konstruktív lenni és pontokban sem lehúzni senkit sehol. Viszont azt azért hozzátenném, hogy amikor 100 eFt-ot elkérnek egy elvégzett munkára, legalább valaki mondhatna valamit a kocsiról, hogy akkor ezt vagy ezt csináltuk, erre figyeljek stb. Az úriember, akinél fizettem szó szerint ezt mondta: "én csak azért jöttem, hogy beüssem a terminálba a számot" :D szegény azt se tudta melyik az én autóm kulcsa :D úgy kerestük az asztalon lévő 4-5 kulcs között. Na mindegy, ahogy írtam korábban: gyorsaság kiváló, ügyfélélmény és tájékoztatás pedig fejlesztendő :) de majd jövök tavasszal is, aztán majd írok, ha javult ;)
elégedettség kommunikációs csatornával: ugye nehéz válaszolni, mert telefonon/SMS-ben segítőkész volt a kolléga, de amikor megtudtam, hogy be sincs írva az időpont, akkor azért volt egy kis desszert íze a beszélgetésnek :)